Zet een sterke merkidentiteit op met behulp van deze 2 gratis e-books

avatar author Door Peter van der Steege | 11 mei 2019 | Leestijd: 2 min

 

Alles voor een sterk merk. Dat beloven wij. En daar geloven wij ook in. Ben je aan het nadenken over het opzetten van een eigen merkidentiteit? Lees dan eventjes verder. Wij hebben namelijk twee gratis e-books voor je geschreven die boordevol staan met tips, insights en cijfers over het opzetten van een eigen merk.

Deel 1: Een goed begin is het halve Merk

Fitbrand maakt sterke merken. Dat gaat niet vanzelf. Om je eens wat meer inzicht te geven in zaken die we dagenlijks tegenkomen hebben we in ons 1e e-book ‘Een goed begin is het halve Merk’ alle mogelijke trends, tips en insights verzameld om jouw merk nog sterker te maken. In dit praktische e-book krijg je onder andere inzicht in:

  • het grote belang van merk consistentie
  • het kiezen van een huisstijl die bij je merk past
  • de ontwerptrends van dit moment
  • je merk relevant maken en relevant laten blijven

Deel 2: Wie A zegt, moet ook B zeggen.

Natuurlijk wil je dat de start die je hebt gemaakt met je eigen merkidenteit, effectief blijft doorwerken in de toekomst. Daarom is het belangrijk is om je online bereik te vergroten en je positie in een sterk competetieve markt te verankeren. Dat doe je door aandacht te besteden aan middelen die in het digitale tijdperk erg relevant zijn geworden. In het 2e e-book “Wie A zegt moet ook B zeggen” lees je meer over:

  • Social Media Marketing
  • Search Engine Marketing (SEM)
  • Search Engine Optimalisation (SEO)

Je eigen merk presenteren op de digitale snelweg is een onmisbaar onderdeel geworden van het bouwen aan een sterk merk. We hopen dat je met de tips en informatie uit dit 2e deel weer een stuk wijzer wordt, en goed beslagen ten ijs kan komen als het gaat om het versterken van je positionering en het verbeteren van je online aanwezigheid.

Hoe kan ik deze 2 handige e-books voor een sterke merkidentiteit gratis krijgen?

je kunt deze 2 e-books heel simpel in je inbox krijgen. Laat je naam en e-mail adres hier achter en je krijgt ze allebei cadeau. Wat een dag om te starten met je eigen merk!

Over de auteur

Peter van der Steege

Peter van der Steege

Peter is de creatieve kracht en strategische geest achter Fitbrand en Winnen met je Merk. Met meer dan drie decennia ervaring in merkstrategie, design en marketing heeft hij de unieke vaardigheid ontwikkeld om merken visueel en strategisch naar een hoger niveau te tillen. Als spreker deel ik graag mijn actuele inzichten in branding en marktstrategie. Het is mijn missie is om jouw merk niet alleen op te laten vallen, maar het echt te laten resoneren met je publiek.

Mis nooit meer een blog van ons.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Deze staat vol met tips, handigheidjes en insights voor het sterker maken van je eigen merk. Wij doen niet aan spam.

Misschien vind je deze blogs ook leuk

Branding
Branding

De kracht van tone of voice: zo laat je jouw merk spreken

Heb je ooit stilgestaan bij de impact van de manier waarop je merk spreekt? De tone of voice van je bedrijf [..]
Lees meer
Branding
Design

Hoe bouw je een merkidentiteit die blijft hangen

Elke ondernemer wil een merk opbouwen dat blijft hangen. Een merk dat klanten herkennen, onthouden en zelfs [..]
Lees meer
Branding

Is social media het nieuwe Google?

We leven in een tijd waarin technologie ons dagelijks leven drastisch heeft veranderd, vooral als het gaat [..]
Lees meer
Sluiten