Alles voor een sterk merk. Dat beloven wij. En daar geloven wij ook in. Ben je aan het nadenken over het opzetten van een eigen merkidentiteit? Lees dan eventjes verder. Wij hebben namelijk twee gratis e-books voor je geschreven die boordevol staan met tips, insights en cijfers over het opzetten van een eigen merk.
Deel 1: Een goed begin is het halve Merk
Fitbrand maakt sterke merken. Dat gaat niet vanzelf. Om je eens wat meer inzicht te geven in zaken die we dagenlijks tegenkomen hebben we in ons 1e e-book ‘Een goed begin is het halve Merk’ alle mogelijke trends, tips en insights verzameld om jouw merk nog sterker te maken. In dit praktische e-book krijg je onder andere inzicht in:
- het grote belang van merk consistentie
- het kiezen van een huisstijl die bij je merk past
- de ontwerptrends van dit moment
- je merk relevant maken en relevant laten blijven
Deel 2: Wie A zegt, moet ook B zeggen.
Natuurlijk wil je dat de start die je hebt gemaakt met je eigen merkidenteit, effectief blijft doorwerken in de toekomst. Daarom is het belangrijk is om je online bereik te vergroten en je positie in een sterk competetieve markt te verankeren. Dat doe je door aandacht te besteden aan middelen die in het digitale tijdperk erg relevant zijn geworden. In het 2e e-book “Wie A zegt moet ook B zeggen” lees je meer over:
- Social Media Marketing
- Search Engine Marketing (SEM)
- Search Engine Optimalisation (SEO)
Je eigen merk presenteren op de digitale snelweg is een onmisbaar onderdeel geworden van het bouwen aan een sterk merk. We hopen dat je met de tips en informatie uit dit 2e deel weer een stuk wijzer wordt, en goed beslagen ten ijs kan komen als het gaat om het versterken van je positionering en het verbeteren van je online aanwezigheid.
Hoe kan ik deze 2 handige e-books voor een sterke merkidentiteit gratis krijgen?
je kunt deze 2 e-books heel simpel in je inbox krijgen. Laat je naam en e-mail adres hier achter en je krijgt ze allebei cadeau. Wat een dag om te starten met je eigen merk!