Design, Social Media, Merkidentiteit, Merkstrategie, Branding
Slump Events
Onvergetelijke ervaringen tot in de puntjes verzorgd.
Slump schittert op het podium met een frisse, vooruitstrevende vibe en een hart voor alles met het label evenementen en catering. Een transformatie die tot stand kwam met de creatieve input van Fitbrand, gericht op het aanscherpen van Slump’s merkstrategie, het verfijnen van hun merkidentiteit, en het ontwerpen van een aansprekend social media grid.
Deze samenwerking heeft Slump niet alleen een nieuw gezicht gegeven, maar ook hun boodschap en visie aangescherpt, klaar om als pionier voorop te lopen in hun sector. Het resultaat is een merk dat zowel visueel als strategisch resonantie vindt bij zijn doelgroep, waarbij elk detail zorgvuldig is overwogen om Slump’s unieke verhaal te vertellen.
Deze rebranding benadrukt Slump’s kernwaarden en visie, en positioneert het merk als een voortrekker in zijn sector. Samen met Slump hebben we een visuele en verbale identiteit gecreëerd die niet alleen aansluit bij hun missie, maar deze ook versterkt, en hun verhaal op een coherente en impactvolle wijze vertelt over alle platformen heen.
Wij hebben ons grondig verdiept in de ziel en strategie van Slump Events om dit te verwezenlijken. Van het logo tot de website, van de kleurenpaletten tot de sociale media-aanwezigheid. Wij hebben alles opgefrist en vastgelegd in een stralende brand manual. Hierin vind je niet alleen designs, maar ook de volledige identiteit van het bedrijf.
Deze merkstrategie en de brand manual zijn de katalysator voor een adembenemende toekomst van Slump.
Website development: TriplePro
“Bij onze plannen voor het opzetten van een nieuwe website zijn we via TriplePro uitgekomen bij Fitbrand. We zochten naar een nieuwe huisstijl en na een gesprek met Fitbrand hebben we dit nog breder opgepakt met een duidelijke merkstrategie met de daarbij behorende brand manual en branding roadmap. Het team van Fitbrand heeft ons hierbij uitstekend geholpen, ze zijn meedenkend en komen met verrassende en strakke designs. Na het traject met Fitbrand is Jeroen ook nog bij het team van TriplePro aangesloten om de opzet voor de look and feel van onze website te designen. Erg fijn de korte lijntje en samenwerking tussen deze 2 partijen. Het resultaat van deze samenwerking? Een fantastische website, moderne en strakke huisstijl en een duidelijke merkstrategie voor het merk Slump met de daarbij behorende subcategorieën; Events, Food & Rent. We hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren kunnen uit ervaring spreken dat het een aanrader is voor elk bedrijf!”
– Naomi Zandberg, Marketing Coördinator bij Slump