Branding, Merkidentiteit, Merkstrategie
Merkstrategie en merkidentiteit Boer & Chef
Vers van de boer en lokaal bereid door de chef-kok
Boer & Chef streeft ernaar om de verbindende logistieke schakel tussen boeren en chefs te worden in de Noordelijke regio om zo de versnippering in de korte-keten tegen te gaan en tevens kennispartner te worden op het gebied van lokale, eerlijke en voedzame producten. De doelstellingen zijn ambitieus: Boer & Chef streeft naar duurzame groei waarin 100% van onze afzet voortkomt uit streekproducten, ook buiten de seizoenen om, investeren in verwerkingsmogelijkheden in de regio en streven naar optimale tevredenheid van al onze medewerkers.
Wij zorgen voor smaakvolle verbindingen
Bij Boer & Chef geloven we dat voeding veel meer is dan alleen de ingrediƫnten op het bord. Het gaat bij Boer & Chef om de herkomst, de smaakbeleving, de ecologische impact en de gezondheidswaarde. Wij streven ernaar om de meest betrouwbare en vernieuwende partner te zijn die ondernemers en chefs helpt om zich te onderscheiden met lokale, eerlijke en voedzame gerechten.
Boer&Chef is niet zomaar een bedrijf, het is een levensader voor liefhebbers van uitmuntend eten en duurzame landbouw. De missie is helder: hoogwaardige, lokale producten rechtstreeks bij de klanten brengen. Boer&Chef wil boeren die hun duurzame waarden delen verbinden met chef-koks die streven naar culinaire perfectie. Fitbrand heeft hierbij geholpen door te werken aan een ijzersterke merkstrategie en merkidentiteit.
We wilden Boer&Chef graag prominent op de kaart te zetten en begonnen daarom met de transformatie van de naam naar een volwaardig merk. Denk aan het diep doorwroeten op de missie en visie, de propositie, kernwaarden en de doelstellingen voor de komende twee jaar. Maar ook werkten we aan een flinke upgrade van het logo en de daaruit voortvloeiende complete identiteit.
Opdrachtgever Boer & Chef
Branche Voedseltransitie
Tags Branding, Merkidentiteit, Merkstrategie
Website www.boerenchef.nl
“Als eigenaar van Boer & Chef, was het vinden van de juiste partner voor onze merkstrategie en identiteit cruciaal. Fitbrand heeft deze rol met verve vervuld. Hun aanpak was niet alleen creatief en vernieuwend, maar ook diepgaand en strategisch. Ze hebben ons geholpen om van Boer & Chef meer dan alleen een naam te maken; het is nu een merk met een duidelijke missie, visie en identiteit.
Door samen te werken met Fitbrand hebben we onze kernwaarden en doelstellingen helder gekregen en zijn we in staat geweest om ons te onderscheiden in een competitieve markt. De transformatie van ons logo en de algehele merkidentiteit heeft niet alleen onze uitstraling verbeterd, maar ook onze betrokkenheid bij onze klanten en partners. Fitbrand’s inzicht in branding en hun vermogen om onze unieke waarden en doelstellingen te vertalen naar een visueel aantrekkelijke en coherente merkidentiteit is opmerkelijk. Hun toewijding aan ons succes en hun expertise in branding hebben een onuitwisbare indruk op ons achtergelaten. We zijn trots op de samenwerking en het resultaat. Dankzij Fitbrand staat Boer & Chef nu stevig op de kaart als de verbindende schakel tussen boeren en chefs in de Noordelijke regio.”
– Jordy Muus, Managing Director Boer & Chef