Merkstrategie
Merkstrategie BamboovementTrue to you, true to nature.3>
Bamboovement, pionier in duurzame persoonlijke verzorgingsproducten, heeft zich ten doel gesteld een toekomstbestendige gemeenschap op te bouwen die plasticvrije producten als de norm ziet. Ons team heeft samengewerkt met Bamboovement om hun merkstrategie te ontwikkelen en te implementeren, gericht op het vergroten van hun naamsbekendheid en het versterken van hun marktpositie.
Bamboovement wilde niet alleen een grotere naamsbekendheid creƫren, maar ook betere manieren vinden om in contact te komen met hun doelgroepen. Ze hadden duidelijke merkrichtlijnen, maar hadden onze hulp nodig om deze naar een hoger niveau te tillen door een duidelijk inzicht te krijgen in wie hun echte doelgroep is en wat de beste manier is om hen te benaderen.
Door de intensieve samenwerking en grondig onderzoek naar de doelgroep, hebben we een merkstrategie ontwikkeld die aansluit bij de behoeften van Bamboovement. Deze strategie is gericht op het implementeren van consistente communicatie om in contact te komen met hun doelgroep en om hun community engagement te vergroten.
De missie van Bamboovement om mensen te inspireren om duurzamer te leven en hun plastic voetafdruk te verkleinen, is er een die we volledig ondersteunen en we zijn er trots op dat we hebben mogen bijdragen aan dit mega uitdagende project.
Opdrachtgever Bamboovement Amsterdam
Branche Personal care
Tags Merkstrategie
Website www.bamboovement.com
“Heel fijn samenwerken met Peter en zijn team. Voor onze rebranding zijn we bij Fitbrand uitgekomen en dat heeft ons een heel duidelijk beeld gegeven van onze huidige marktpositie. Waar we Bamboovement eerder vooral als webwinkel presenteerden, ligt onze focus nu op de verhalen die ons merk zo sterk maken. Vanaf de eerste kennismaking zijn we aan de slag gegaan met het opnieuw in beeld brengen van kernwaarden, doelgroep, en onze unieke eigenschappen. Dankzij een flexibele relatie bestaande uit on- en offline meetings en snelle belletjes hier en daar, ligt er nu een fantastische roadmap die ons met een duidelijk doel voor ogen op het juiste pad moet houden. Fitbrand, nogmaals, onwijs bedankt. Een aanrader voor iedereen.”
– Ainu van den Hurk, CCO The Bamboovement