Branding, Design, Webdesign, Fotografie

Merkidentiteit House of Sleep

Als er één project is geweest in het afgelopen jaar waar we al onze kennis en kunde in kwijt konden, dan is het wel de splinternieuwe rebranding van House of Sleep. Floris Wouterson, slaapexpert, veellezer, inspirator en coach voor iedereen die bereid is om ‘wakker’ te worden, kwam samen met zijn vrouw en compagnon Natascha, bij ons met een alles behalve slaapverwekkend plan. De vraag aan Fitbrand was om dit merk vanaf de fundering goed neer te zetten, en wat staat dit merk nu als een huis!

Na een aantal inspirerende brainstormsessies mochten wij gaan nadenken over de naam van het concept. Het heeft ons wel wat slapeloze nachten bezorgd om hier toe te komen, maar toen ‘ie er eenmaal was was het gelijk duidelijk. House of Sleep; het enige concept in Europa waar je alles onder één dak vindt voor die diepe, herstellende nachtrust. Van daaruit hebben we de complete huisstijl verder vormgegeven. Een strakke en vriendelijke uitstraling met mooie gele accenten als knipoog naar de opkomende zon en als symbool voor levenskracht. De levenskracht was dan ook het uitgangspunt van de fotografie die perfect aansluit bij het merk en haar kernwaarden. Uiteindelijk hebben wij ook de submerken van House of Sleep in hetzelfde dekbedovertrek gestoken.

Wanneer start jij met het verbeteren van jouw slaap?

Opdrachtgever
House of Sleep

Branche
Slaapindustrie

img
img
img
img
img

“Fitbrand heeft me enorm geholpen om een logo, huisstijl en website te creëren met de ideeën die ik had voor mijn bedrijf. Ze weten de vorm heel goed in lijn te brengen met de inhoud. Door de beschikbare kennis, creativiteit en ervaring is het een geweldig bedrijf met hele leuke mensen om mee te werken.”

Floris Wouterson, Eigenaar House of Sleep

img
img
img
img
img
Sluiten