Design
Grafisch ontwerp marketing en sales tools GMG Golfmanagement
GMG Golf Management Group (“GMG”) is opgericht in 2003 met als doel een keten van hoogwaardige golfbanen te ontwikkelen met nationale dekking. Op iedere golfbaan streeft GMG naar de optimale combinatie tussen de verschillende doelgroepen.
In 2010 bestond GMG uit een keten van zes verschillende golfbanen. GMG vroeg Fitbrand om te helpen met het professionaliseren van de sales en marketingtools voor deze 6 banen met strak ontworpen specifieke salestools om potentiële leden beter te kunnen benaderen. De producten: Vouchers, referral formulieren, vul-in-en-win-kaarten, posters, leadboxen, en zelfs de golfballen.
“Veel dank aan de ontwerpers van Fitbrand. Ze hebben de afgelopen maanden ontzettend veel communicatie-uitingen voor GMG ontworpen zoals alle prachtige sales tools die we momenteel inzetten om onze leads beter te kwalificeren. Fitbrand is een verrijking voor al onze creatieve uitingen!”
Raphaela Meijer, Marketing manager GMG