Branding, Design, Social Media

BØRGØR - Burgers & Hotdogs

De hamburgers van BØRGØR zijn net als de manschappen van Zweden; grøøts, indrukwekkend en zonder toevoegingen. De grøenten zijn net zo fris als tundra’s. De service voor de gast gaat net zo diep als de Finse meren. En BØRGØR is net zo møøi als de Scandinavische kustlijn.

Fitbrand tekende voor het logo en de styleguide als een Nøørderling met een open mind. Het logo van BØRGØR is een modern en strak op maat gemaakte typografisch logo. Voor de ondertitel van het logo is gebruik gemaakt van hetzelfde basis lettertype. Dit zorgt ervoor dat het logo één geheel wordt. De basiskleuren van BØRGØR bestaan uit zwart, wit en een kartonnen textuur. De extra steunkleuren zorgen voor het frisse gevoel van het merk. De kleuren worden subtiel gebruikt in de visuele identiteit.

Opdrachtgever
BØRGØR - Burgers & Hotdogs

Branche
Horeca

Website
www.borgor.nl

img
img
img
img
img

“Peter en zijn team hebben plezier in hun werk. Ze zijn snel, maar alsnog letten hij en zijn medewerkers op de kleinste details. Alles van Fitbrand ziet er altijd strak uit. Dit leverde ons een nieuw logo, een flinke styleguide en de nieuwe social media designs op. ”

Patrick, eigenaar BØRGØR Groningen

img
img
img
Sluiten