Design, Social Media, Branding
Rebranding The Gym Republic Get in Get Fit3>
De uitstraling van The Gym Republic paste niet meer bij de groeistrategie die de founders voor ogen hadden. The Gym Republic had behoefte aan meer consistentie in de algehele merkuitstraling. Aan Fitbrand de taak om hier één lijn in aan te brengen, met behulp van een frisse blik op de een merkstrategie en het redesign van merkuitstraling. Zo is The Gym Republic klaar om verder te groeien naar meer vestigingen.
Fitbrand heeft vorm gegeven aan de de styleguide, het social media grid, een aantal on- en offline merkuitingen. Verder heeft het logo een re-design gehad. Het nieuwe logo van Gym Republic is opgebouwd uit een strak typografisch logo, dit vormt de basis voor het huidige merk. Daarnaast is het beeldmerk opgebouwd uit de twee belangrijkste letters in het alfabet voor The Gym Republic, namelijk de ‘G’ en de ‘R’.
Purpose
“Wij willen als boutique studio een community zijn voor onze leden. Leden moeten het leuk vinden om te komen sporten en blijven daarom ook komen. Sterker, fitter, blijer en gezonder komt niet door één keer full gaan maar door een constante gezonde levensstijl.”
Opdrachtgever The Gym Republic
Branche Fitness
Tags Design, Social Media, Branding
Website www.thegymrepublic.com
“Ik werk al vele jaren heel graag samen met Fitbrand, aangezien ik altijd kan vertrouwen op een professionele, klantgerichte aanpak en een hoge kwaliteit in output. Daarnaast is Fitbrand zeer servicegericht en altijd op de hoogte van de laatste marketing ontwikkelingen. Een geweldig allround design bureau om mee samen te werken!”
Laura Pels, eigenaar Fithouse training & Marketeer The Gym Republic