Branding, Design, Webdesign, Fotografie

Rebranding RUG bachelor studie Minorities and Multilingualism

De studie Minorities and Multilingualism van de Rijksuniversiteit Groningen richt zich op verschillen in cultuur en taal. Internationaal, maar ook lokaal: met Friesland als laboratorium voor hoeveel verschil er al kan zijn in één land. Voor de rebranding kozen we voor een nieuwe stijl waarin de student centraal staat. We fotografeerden studenten in hun dagelijks leven, gaven vorm en structuur aan de website, ontwierpen het logo en schreven korte en bondige teksten. Het doel: aankomende studenten prikkelen om meer te willen weten. Want verschillen in taal en cultuur maken je wereld rijker, en nieuwsgierigheid drijft je om altijd te blijven onderzoeken.

Opdrachtgever
RUG

Branche
Onderwijs

img
img
img

“Fitbrand heeft me enorm geholpen om een logo, huisstijl en website te creëren met de ideeën die ik had voor mijn bedrijf. Ze weten de vorm heel goed in lijn te brengen met de inhoud. Door de beschikbare kennis, creativiteit en ervaring is het een geweldig bedrijf met hele leuke mensen om mee te werken.”

Henk-Jan Dolsma, Eigenaar Boemerang Coach

img
img
img
Sluiten