Branding, Design, Video, Fotografie, Social Media

Rebranding Activio Fitness Zweden

Activio Fitness uit Zweden was aan een update van haar merk toe. De uitstraling paste niet meer bij de gekozen merkstrategie die Activio vanaf 2021 voor ogen heeft. Aan Fitbrand de schone taak om daar verandering in te brengen.

Het nieuwe logo concept is ontstaan vanuit de trainingsfilosofie van Activio. De uitkomst is een strak ontworpen beeldmerk met vriendelijke en moderne typografie. In combinatie met de frisse kleuren is de uitstraling van het merk 360 graden gedraaid. Om de continuïteit op alle platforms te garanderen heeft Fitbrand een fotoshoot en meerdere videoshoots in Nederland en Zweden georganiseerd. Tevens hebben we ons steentje bijgedragen aan de complete aftrap van Activio 2.0 met een op maat gemaakte 30 dagen social media campagne en daarbij passende ontwerpen.

Opdrachtgever
Activio

Branche
Fitness

img
img
img
img
img

“I have had the pleasure to work with Fitbrand since 2016. The team with Peter van der Steege, Melinde Meinen and many more are highly competent, service- and open-minded and fully professional in what they do. They helped our company Activio International AB with a new logo, corporate identity and website. The filming and pictures we shoot for the brand identity has also received a lot of good feedback from the market. I can only say I´m very happy for the overall work they accomplished and for the relationship we built beside the work.”

Moris Lahdo, Owner Activio Fitness A/B

img
img
img
img
img
Sluiten