Branding, Design, Webdesign
Merkidentiteit Fürdi - Europees merk in de Japanse markt
Fürdi, een afkorting van het Duitse ‘Für Dich’ is een merkvariatie van het Duitse ‘Pixformance’ voor de Japanse markt. Deze revolutionaire fitnessapparaten stellen bezoekers in staat om zeer gericht trainingen te volgen. Het concept richt zich enkel op vrouwen, waardoor het tevens een sociale functie aanboort. In het logo van Fürdi is de Duitse ‘ü’ verwerkt als symbool voor de vereniging van trainer en klant.
Fitbrand heeft de merkidentiteit van Fürdi ontwikkeld. In deze identiteit zijn opgenomen: de styleguide, logo, website ontwerp en slogan. De stijl van het merk is helemaal toegespitst op de Japanse markt. Opvallend is dat Japanners veel interesse tonen in Europese merken; om die reden heeft het gehele merk een Europese (Duitse) boventoon.
‘’Für dein bestes Morgen’’
“Fitbrand heeft me enorm geholpen om een logo, huisstijl en website te creëren met de ideeën die ik had voor mijn bedrijf. Ze weten de vorm heel goed in lijn te brengen met de inhoud. Door de beschikbare kennis, creativiteit en ervaring is het een geweldig bedrijf met hele leuke mensen om mee te werken.”
Henk-Jan Dolsma, Eigenaar Boemerang Coach