Branding, Video, Photography
BODY BIKE SMART+ SWITCH campagne
Zoals velen van jullie waarschijnlijk wel weten, is Fitbrand altijd met veel plezier aan het werk voor Body Bike. Deze keer was de baanbrekende BODY BIKE SMART+ SWITCH aan de beurt voor een mooie campagne. De naam SWITCH komt voort uit de optionele 180° rotatie van het 21″ touchscreen. Hierdoor kunnen sporters snel schakelen tussen fietstrainingen en trainingen op de vloer voor de fiets. Door de samenwerking met Wexer volg je virtuele trainingen door instructeurs van wereldklasse. Honderden workouts. Anytime, anywhere…
Fitbrand is verantwoordelijk geweest voor het vormgeven van de BODY BIKE SMART+ SWITCH campagne. Dit startte allemaal met 2 foto- en videoshoots. Eentje in Groningen, eentje in Londen. Op basis van het geschoten materiaal zijn de campagne materialen tot stand gekomen. Dit omvatte posters, e-mail handtekeningen, web banners, social banners, advertenties en een compacte brochure.
Opdrachtgever Body Bike International A/S
Branche Fitness
Tags Branding, Video, Photography
Website www.body-bike.com
“It starts with an idea, then brainstorms. After that pros and cons are evaluated before the actual concept is finalized and described. A detailed plan is developed to fulfil the described concept. Tasks, responsibilities, and deadlines. Fitbrand is taken you through this intense and creative journey, bringing your campaign, advertisement, branding, video, and SOME to reality. The gifted talent combined with experienced leadership is what makes the campaigns. They are always well designed to meet your target audience.
Fitbrand helped us build our brand and we are great full for having them as our wingmates through the calm and rough sea we have been sailing together. ”
Uffe A. Olesen, CEO of BODY BIKE International