Design
Grafisch ontwerp IMU Online Marketing Tornado boek
Fitbrand verzorgde het grafisch ontwerp voor het IMU Online Marketing Tornado boek. Dit boek wordt gezien als dé blauwdruk voor een wervelende online business. Martijn van Tongeren & Tonny Loorbach van de IMU daagden elkaar uit om alles wat zij de afgelopen 10 jaar hebben geleerd op te schrijven in een ultieme totaalgids.
De uitdaging voor Fitbrand was om 89.024 woorden en 231 afbeeldingen zo vorm te geven dat het design net zo sterk zou zijn als de inhoud van het boek. Die uitdaging gingen wij aan. Trots zijn we dan ook dat we dit boek hebben mogen vormgeven en het als een 352 pagina tellende kiloknaller ook nog eens net door de brievenbus past.
Je kunt het boek hier bestellen.
“Fitbrand heeft me enorm geholpen om een logo, huisstijl en website te creëren met de ideeën die ik had voor mijn bedrijf. Ze weten de vorm heel goed in lijn te brengen met de inhoud. Door de beschikbare kennis, creativiteit en ervaring is het een geweldig bedrijf met hele leuke mensen om mee te werken.”
Henk-Jan Dolsma, Eigenaar Boemerang Coach