Design

Grafisch ontwerp Ride On indoor cycling e-magazine

We zijn nog steeds trots op de look en feel van de nieuwste editie van het driemaandelijkse RIDE ON e-Magazine wat we voor BODY BIKE® hebben ontworpen. Indoor cycling is hot en daarom was het hoog tijd voor een onafhankelijk magazine over dit onderwerp, zo zeiden ze een jaar geleden bij BODY BIKE®. Het vierde nummer staat vol met interessante interviews en insights over de indoor cycling community. In deze 4e editie heeft onze eigen CEO ook aardig wat te zeggen over het belang van branding. Branding is namelijk één van de belangrijkste elementen in de boutique fitness studio’s die wereldwijd sterk in opkomst zijn.

Je kunt de volledige editie hier lezen.

Opdrachtgever
Body Bike International A/S

Branche
Fitness

Tags
Design

img
img
img

“It starts with an idea, then brainstorms. After that pros and cons are evaluated before the actual concept is finalized and described. A detailed plan is developed to fulfil the described concept. Tasks, responsibilities, and deadlines. Fitbrand is taken you through this intense and creative journey, bringing your campaign, advertisement, branding, video, and SOME to reality.  The gifted talent combined with experienced leadership is what makes the campaigns. They are always well designed to meet your target audience.

Fitbrand helped us build our brand and we are great full for having them as our wingmates through the calm and rough sea we have been sailing together. ”

Uffe A. Olesen, CEO of BODY BIKE International

img
img
img
Sluiten