Design, Webdesign, Branding

Online en offline marketing campagne Pixformance Sports

De Pixformance Station, een interactief fitness apparaat, won in 2014 de innovatie award tijdens de FIBO. In de jaren die volgden werd de zeer succesvolle Duitse franchiseketen Mrs. Sporty ermee uitgerust. In 2017 vond Pixformance de tijd rijp om de vleugels uit te slaan naar Nederland. Fitbrand werd gevraagd om een online en offline marketing campagne voor ze op te zetten. Het leuke aan deze opdracht was om vanuit meerdere invalshoeken te werken aan de naamsbekendheid van Pixformance en de Pixformance Station.

De ‘Insights’ campagne was zeer uitgebreid en omvatte o.a. een Facebook advertentie campagne, Google display campagnes, video’s, e-books met insights en ook ‘old school’ advertenties en redactionele artikelen in het blad ‘Bodylife’. En al deze onderdelen werden op het juiste moment en in de juiste volgorde ingepland om fitnessclub eigenaren te targetten op de Pixformance als verdienmodel voor je club. Ook kreeg de doelgroep via de Insights campagne kennis aangereikt over het belang van je richten op de juiste doelgroep. Verder hebben wij voor Pixformance de volledig nieuwe website ontwikkeld en geïmplementeerd met een eigen, meertalige CMS.

Opdrachtgever
Pixformance Sports GmbH

Branche
Fitness

img
img
img

“Fitbrand heeft me enorm geholpen om een logo, huisstijl en website te creëren met de ideeën die ik had voor mijn bedrijf. Ze weten de vorm heel goed in lijn te brengen met de inhoud. Door de beschikbare kennis, creativiteit en ervaring is het een geweldig bedrijf met hele leuke mensen om mee te werken.”

Henk-Jan Dolsma, Eigenaar Boemerang Coach

img
img
img
Sluiten