Design, Branding

Branding en ontwerp LAPT

2009, het startjaar van LAPT (Los Angeles Personal Training). Het doel: een nieuwe standaard voor Personal Training. Fitbrand was vanaf het begin bepalend voor de huisstijl, de doelgroep benadering en de volledige branding. In het logo, het drukwerk en alle marketingmaterialen komt steeds hetzelfde no‑nonsense, spaarzame gebruik van rood terug; aangevuld met een aantal steunkleuren voor accenten. Een aanpak die past bij de gewaarborgde kwaliteit van LAPT gecertificeerde trainers. Met een LAPT personal trainer komen resultaten binnen handbereik voor iedereen: ‘Real Results for Every Body’

Opdrachtgever
LAPT International

Branche
Fitness

Website
www.lapt.com

img
img
img

“Fitbrand heeft me enorm geholpen om een logo, huisstijl en website te creëren met de ideeën die ik had voor mijn bedrijf. Ze weten de vorm heel goed in lijn te brengen met de inhoud. Door de beschikbare kennis, creativiteit en ervaring is het een geweldig bedrijf met hele leuke mensen om mee te werken.”

Henk-Jan Dolsma, Eigenaar Boemerang Coach

img
img
img
Sluiten