Branding, Design, Merkidentiteit
Rebranding Hotel Restaurant Aduard
Zo van het land op uw bord
Midden in het prachtige Groningse landschap ligt Hotel Restaurant Aduard, een plek waar de rijke historie en moderne gastvrijheid hand in hand gaan. Dit hotel biedt smaakvol ingerichte kamers die perfect zijn voor zowel de rustzoeker als de zakelijke gast. In het restaurant worden lokale ingrediënten met zorg en vakmanschap omgetoverd tot smaakvolle, culinaire creaties.
Waar geschiedenis, comfort en culinaire klasse elkaar ontmoeten.
Als ideale uitvalsbasis om de schitterende omgeving te verkennen, biedt Hotel Aduard een ervaring die zowel ontspanning als avontuur mogelijk maakt. Of je nu geniet van een fietstocht door het weidse landschap of relaxt in je comfortabele kamer met uitzicht op de ondergaande zon, hier komt alles samen.
Fitbrand x Hotel Aduard: Een frisse merkidentiteit voor een tijdloos verblijf
Fitbrand gaf Hotel Restaurant Aduard een compleet nieuwe look & feel, passend bij de unieke locatie en het moderne comfort dat het hotel biedt. Het nieuwe beeldmerk, geïnspireerd door de ondergaande zon, weerspiegelt het adembenemende uitzicht vanuit de kamers. We hebben niet alleen het logo aangepakt, maar ook gezorgd voor een consistente uitstraling in de gevelbelettering, vlaggen, bierviltjes en zelfs in de interieurdetails.
De kleuren die we gebruikten stralen rust, luxe en kwaliteit uit, wat perfect aansluit bij de serene ambiance van het hotel. Dit gevoel van exclusiviteit en comfort wordt doorgetrokken in de vernieuwde brochure, waarin meer wordt verteld over het hotel en de schitterende omgeving.
Om de gastbeleving compleet te maken, hebben wij ook het design van de menu-, lunch- en drankenkaarten vernieuwd. Zo sluit elke detail naadloos aan bij de nieuwe merkidentiteit.
Opdrachtgever Hotel Restaurant Aduard
Branche Hotels & Restaurants
Tags Branding, Design, Merkidentiteit
Website www.hoteladuard.nl
In het team van Fitbrand zijn alle facetten van marketing inbegrepen, ze zijn hip, modern, innovatief, effectief, doortastend, maar ook nog eens snel en doeltreffend. Die laatste twee zijn ouderwets omdat dit vroeger de norm was en vandaag de dag lastig te vinden. Ik schrijf nu weliswaar deze testimonial omdat ze dit verdienen. Tegelijkertijd hoop ik dat ze het niet te druk krijgen zodat ze kunnen vasthouden wat ze nu voor mijn bedrijf doen.
Jenze Kingma – Hotel Restaurant Aduard