Branding, Design, Social Media, Merkidentiteit, Merkstrategie

TriplePro

Samen Succesvoller.

Bij Fitbrand hebben we met plezier een frisse merkidentiteit en een eigentijdse strategie voor TriplePro ontworpen, met als doel hun positie in de online marketingwereld te versterken. De vernieuwde merkidentiteit weerspiegelt hun visie en kernwaarden en houdt het iconische logo herkenbaar maar fris. We introduceerden een levendig kleurenpalet dat de dynamiek en energie van TriplePro uitstraalt.

Daarnaast hebben we speelse doodles en graphics ontwikkeld die naadloos aansluiten op hun sociale media strategieën, waardoor hun benadering toegankelijk en authentiek blijft. Met deze vernieuwingen streeft TriplePro ernaar om binnen vijf jaar erkend te worden als de revolutionaire ‘Held’ van de digitale marketing, door hun unieke benadering van uitdagingen en het leveren van meetbare succesverhalen die zowel hun klanten als de samenleving transformeren.

Opdrachtgever
TriplePro

Branche
Online Marketing

img
img
img
img
img

“Voor de rebranding van TriplePro hebben we gekozen voor Peter en zijn team vanwege zijn kennis, autoriteit en snelheid waarmee Fitbrand werkt. Na een aantal strategische sessies met Fitbrand en onze stuurgroep hebben we met verschillende oefeningen de identiteit van TriplePro voor de komende jaren vastgelegd. De uitwerking van het hele traject in een merkhandboek maakt het tastbaar en het geeft een houvast om structureel door de hele organisatie door te voeren. Ik raad iedereen aan voor (re)branding met Peter het hele traject te doorlopen.”

– Sebastiaan Kremer, Partner Manager & MT-lid TriplePro
img
img
img
img
img
img
Sluiten