Social Media, Merkidentiteit, Merkstrategie, Branding, Design, Fotografie

FitX merkstrategie en merkidentiteit

Waar jouw fitnessreis de X-factor krijgt.


FitX kwam naar ons toe met een idee voor een eigen merkidentiteit dat net zo ambitieus als inspirerend was. Hun doel? De fitnessindustrie transformeren door technologie en persoonlijke doelen te verenigen. De naam FitX spreekt boekdelen – een kruispunt (X) van innovatie en individuele potentie. Met onze expertise in merkstrategie, ontwikkelden we een identiteit die de essentie van FitX belichaamt: uniek, persoonlijk, en vooruitstrevend. Van het logo tot de merkstem, elk element is zorgvuldig ontworpen om de filosofie van FitX te weerspiegelen. De X in FitX is niet zomaar een letter; het is een bestemming op de kaart van persoonlijke groei.

We brachten de ethos van FitX tot leven door fotografie die echte mensen in echte momenten van transformatie vastlegt. Geen stockfoto’s of onrealistische fitnessmodellen – maar het authentieke gezicht van de FitX-gemeenschap. Het resultaat? Een merk dat spreekt, inspireert en uitnodigt.

FitX is niet zomaar een gym. Het is de belichaming van een droom voor hen die hun persoonlijke fitnessdoelen met beide handen aan willen pakken. Met FitX, is elke training, elke zweetdruppel, en elk moment van overwinning een stap dichter bij het markeren van jouw ‘X’ op de kaart van persoonlijke prestaties.

Welkom bij FitX – Waar jouw fitnessreis de X-factor krijgt.

Benieuwd hoe we jouw merk zouden kunnen transformeren? Stuur ons een berichtje of plan een afspraak voor een gratis adviesgesprek.

Opdrachtgever
FitX

Branche
Fitness en Personal Training

Website
www.fitx.nl

img
img
img

“”Bij de opzet van FitX was de samenwerking met Fitbrand doorslaggevend. Hun methodische aanpak, beginnend met een strategisch werkboek, direct gevolgd door een diepgaande strategische sessie, hielp ons om niet alleen onze visie te verhelderen maar deze ook om te zetten in een sterke, onderscheidende merkidentiteit. Fitbrand’s expertise in het definiëren van onze merkarchetypes, de merkpersoonlijkheid en het vastleggen van onze unieke tone of voice heeft FitX duidelijk gepositioneerd als leider in gepersonaliseerde fitness ervaringen. Hun professionaliteit en creativiteit bij het opzetten van de gehele merkidentiteit voor FitX waren onmisbaar voor ons succes. De korte lijnen en waar nodig het snelle schakelen, heeft ons in de opstartfase enorm geholpen.”

– Stijn Wickel, Founder B Gym en FitX

img
img
img
img
img
Sluiten